Ta del av Motums nya serviceguide för hissar och portar

Välkommen att ta del av Motum-koncernens nya serviceguide för hissar och portar! Syftet med denna guide är att göra det enklare för fastighetsägare och bostadsrättsföreningar att vidta åtgärder för att hissen och porten ska fungera bra samt vara säker att använda.

Guiden är tänkt att fungera som en vägledning för fastighetsägare, fastighetsförvaltare och styrelseledamöter i bostadsrättsföreningar som inte har någon hiss- eller portteknisk bakgrund.

I serviceguiden har vi samlat allt du behöver veta om hiss- och portservice. Du kan t.ex. läsa om vad regelverket säger gällande skötsel och underhåll, om fördelarna med att teckna serviceavtal och inte minst följa med en av våra duktiga hisstekniker på servicebesök. I guiden förklarar vi även varför det är viktigt att ha rätt port för verksamheten.

Vill du veta mer? Kontakta oss redan idag: 0176-16806 / info@roslagenshiss.se

Länk till Serviceguiden i blädderbar pdf

Länk till Serviceguiden i utskriftsversion

 

Roslagens Hiss är en del av Motum-koncernen. Motum är Sveriges största oberoende hiss- och portkoncern. Vi är specialister på att installera, modernisera, serva och reparera hissar och portar. I koncernen ingår Hisscentralen, Hissgruppen, ITK, Motum Hiss Blekinge, Motum Hiss Skåne, Motum Port, Nordisk Hiss, Nordisk Hiss i Värmland, Roslagens Hiss, Uppsala Lyftservice, Vinga Hiss och Östgöta Portservice. Motum finns även i Norge. Tillsammans är vi runt 350 anställda och omsätter cirka 700 miljoner kronor.